Pagini

luni, 2 aprilie 2018

Plăcerea de a veni la școală/ O zi de școală altfel

Azi unde mergem? După lectura imaginii determinăm:  la  cumpărături.

Intriga a venit când au primit un set de cuvinte, elevii le-au aranjat în enunțuri.Au obținut un mesaj/ bilețel de la mama.




     
Am repetat care sunt părțile bilețelului, cum se scrie el și cuvintele ce răspund la întrebarea  ce face?(asta era tema de la l.română)
Pentru că trebuiau să meargă la cumpărături, am repetat regulile de comportare a unui cumpărător civilizat (  GPP apoi redactare).
    

După care am trecut la realizarea sarcinilor  din bilețelul mamei.







Cum fără autoevaluare?  Vedeți cum s-au simțit?
Am  dedicat o parte din timp cercetând etichetele și am învățat să alegem produse alimentare sănătoase.

2 comentarii:

Aliona Focşa spunea...

Felicitări și succes și-n continuare, doamna Valentina!

Zbucium nesfârșit spunea...

Mulțumesc!