Pagini

miercuri, 14 octombrie 2015

Moneda vieții noastre

    Timpul, da, sau altfel spus – moneda vieții noastre. O monedă pe care trebuie să știm 
exact cum să o cheltuim.  În această lume săracă și urâtă, parcă ignorăm timpul 
și valoarea lui adevărată. Timpul este...  cel mai frumos cadou pe care îl 
poți dărui celui  de lângă tine.
                                                            ... cel care, deși nu se întoarce niciodată, 
tânjim după el și ne face să existăm.Îmi doresc să primesc timp – de la oameni frumoși 
si valoroși, îmi doresc să dăruiesc timp, să investesc înapoi și să prețuiesc ce am 
primit.  Omul înţelept preţuieşte orice clipă, dar oare omul ocupat mai are oare
 timp să o prețuiască?,,Mă grăbesc să…”,,,Nu am timp să…”, ,,Nu am apucat să…”,
 ,,Am pierdut timpul…”  N-am timp!” sunt, de departe, șlagărele vremurilor 
noastre și boala oamenilor moderni care suntem. Nu ajungem bine într-un loc și
 deja ne gândim cum arată următorul? Totul înseamnă și se transformă în viteză, 
toate se întâmplă prea repede. Unde e nevoia și liberul arbitru de a ne investi
 timpul în cine ne dorim cu adevărat? E frumos și cel mai frumos să investești în tine
 și în cei de lângă tine. E frumos să oferi cadouri de preț, cadourivaloroase și…
prețuite în peștera sufletului nostru. Puțini dintre noi conștientizăm că lucrurile nu pot
 fi substituite în timp, la fel cum nici timpul nu poate fi substituit în lucururi…  
 Așadar…  Vă doresc timp! Timp petrecutlângă cei dragi (și trecători), timp să vă 
zâmbească sufletul,timp să munciți cu drag. Dacă nu găsiți timp pentru toate astea, 
mai tăiați din timpul acela pe care-l petreceți încruntați sau judecându-i pe alții. 
Sau ținând supărări cu zilele. Sau încercând să-i schimbați pe ceilalți, în loc să-i 
acceptați așa cum sunt!Dar, mai ales, vă doresc timp să (re)descoperiți ce e cu 
adevărat important pentru voi. Cu cât mai repede, cu atât mai bine, căci, nu degeaba 
scria Marin Sorescu, “vine o vreme când trebuie să tragem sub noi o linie neagră
 și să facem socoteala. Și cine poate ști cât de devreme, sau de târziu vine 
vremea noastră!“

Niciun comentariu: