Pagini

luni, 12 octombrie 2015

Toamnă,dacă am să fiu cuminte, / Ai să mă înveți să zbor?

      
          




M-am născut toamna. Rezonez cu anotimpul ăsta frumos 
şi colorat. Oricum, culorile ei mă descriu pe mine în totalitate
 şi mă regăsesc în fiecare zi de toamnă. Îmi place toamna pentru
 că
 ... fiecare frunză căzută îmi aminteşte cât de efemeri suntem şi 
cât de trecătoare sunt lucrurile. 
 ... străzile vesele de altădată  sunt acum calme şi nesfârşite, iar
 zgomotele zilelor de vară se pierd şi nu 
se mai aud decât picăturile ploii şi sunetul lin al vântului. 
 ... toamna aduce cu sine vremea de altădată când
 toate grijile şi frământările erau mici şi totuși pentru mine
 la acea vreme atât de importante. Îmi place toamna 
pentru aroma amintirilor  din trecut, pentru dulce-amăruia 
stare care îmi invadează sufletul şi pentru un nou început 
care aduce un nou sfârşit.
Oameni dragi, vă doresc zile  frumoase şi liniştite, cu
 toamna sau fără toamnă !


Niciun comentariu: