Pagini

duminică, 4 mai 2014

Ziua femeilor creştine


            Azi  toată  lumea  creştină  serbează  Ziua  Mironosiţelor, a  femeilor  creştine  care  l-au  urmat  viaţa  întreagă  pe  Hristos. Am  participat   cu  multă  evlavie  şi  credinţă  la  Slujba  divină  în  una  din  puţinele  Mănăstiri  din  Sudul  Moldovei, care  de  fapt  a  serbat  hramul  Sfintelor  Mironosiţe  ,,Marta  şi  Maria"  de  lângă  satul  nostru, Hagimus. 
    Dragi  femei  creştine,  vă  felicit  cu  această  sărbătoare  şi  zicând: ,,Hristos  a  înviat" , vă  îndemn  să  lăsăm  învierea  să  se  ridice  deasupra  singurătăţii,  slăbiciunii, disperării  către  putere, frumuseţe, fericire!







2 comentarii:

Zbucium nesfârșit spunea...

Mi-am promis să fac mai des astfel de pelerinaje...

Alan Curtis spunea...

Vreau să vă împărtășesc cu toții aici despre cum îmi obțin împrumutul de la dl Benjamin, care mă ajută cu împrumut de 400.000,00 Euro pentru îmbunătățirea afacerii mele, a fost ușor și rapid atunci când aplic pentru împrumut când lucrurile se înrăutățesc cu afacerea mea dl. Benjamin îmi acordă împrumut fără întârziere. aici este e-mailul domnului Benjamin / contact whatsapp: +1 989-394-3740, lfdsloans@outlook.com.