Pagini

duminică, 11 mai 2014

Idei de împrumut


     Cred cu tărie că ideile nu sunt proprietatea unei singure  persoane, ci sunt libere să circule printre oameni. Iar seminarul  instructiv- metodic la  care  am  participat ,,Mediul  educaţional- factor de formare  a  personalităţii" ( de  altfel o  temă  destul  de  interesantă  propusă  de  CM  Pas cu Pas )  nu e altceva decât (probabil) o punte intre "eu" si "tu", punte pe care păşeşte graţios… ideea. Chiar acum. Mereu am crezut că ideile trebuie să fie ca banii: să circule liber de la unii la alţii. Astfel am împrumutat idei de la învăţătoarea clasei a II-a  Codreanu Eugenia, care a venit cu o splendidă lecţie ăn ajunul Zilei Europei, de la învăţătoarele Rîbalco Aliona, D-na Maria, precum şi de la colegele de grup.  Veronica  Tcaci, formatoare, ne-a intrigat  cu  subteme  intrigante , Maria Stratulat ne-a oferit crâmpeie din activitatea la clasă, Lucia Raţă a relatat despre  o activitate  transdisciplinară ,,Nasturii" ,am împărtăşit şi eu ceva din experienţă. De fapt  am  găsit aici aceleaşi repere 
intelectuale  şi  spirituale  la care  mă  raportez  şi  eu. Sânt  ferm  convinsă  că lucrurile  simple, fără intenţia  de  a  fi  originale au şansa  de  a  se  desprinde  de  la  vorbitor  şi  de  a  fi  deprinse  de  ascultătorul  curios.


 Debrifarea orelor prin prisma temei seminarului
Mesajul  Activităţii de  învăţare  în  grup  în  clasa  a  II-a

Elevi harnici, ingenioşi, ascultători,...

Proruneri, sugestii la  final






3 comentarii:

Zbucium nesfârșit spunea...

Investim timp, consumăm din comoditate pentru a da sens clipelor noastre.

Ana Sîrbu spunea...

Va multumim si dumneavoastra pentru activitatea prezentata! As numi-o "Cercurile ingenioase". Originala idee!Ma bucur mult ca v-am cunoscut!

Zbucium nesfârșit spunea...

Cu plăcere! Schimbul de experienţe de felul acesta e foarte benefic, după mine.