Pagini

miercuri, 21 mai 2014

17 MAI


  Dacă mai ţineţi  minte, 17  mai  a  fost   ZIUA şi NOAPTEA  MUZEELOR.  Noi, la şcoală,  am  vizitat  virtual  Muzeul pălăriilor de  paie.


      Şi  asta  pentru  că  noi, cei  dintr-a  II-a,  am  declarat  această  zi - ZIUA  PĂLĂRIILOR.  Întreaga  zi  am  avut  activităţi  care  ţineau  de  această  temă,  după  cum  anunţa  şi  glosarul:
                                   
Cei  care  au  avut  de  prezentat  istoria  şi  geografia  pălăriilor, ne-au  surprins  cu  adevărat. În special vestea  că  Regina Elisabeta  are  5000 de  pălării, pe  care  le  poartă  doar  o  singură  dată!




Exerciţii  circulare, găsite  în  pălărie


La capitolul   OMONIME  am  prezentat  cîteva  lucruri  surprinzătoare 


Am  găsit pe inet  un  text cu de-a  dreptul  ,,jos  pălăria!". Nici  nu  credeam  că  o  să  dau  de  ceva  interesan.( Doritorii de  a  cunoaşte  conţinutul  textului, pe  care  l-am  organizat  într-o  cărţulie,  mă  pot  contacta.) Copii au  rămas  foarte  impresionaţi.




Reflecţii după  lectură.  PĂLĂRIILE  GÎNDITOARE


  Ce  mai ATELIER  al  PĂLĂRIERILOR!





O minunată  vitrină  din  atelier


Şi  la  recreaţii  în  pălării.





Am  încercat  să-i încînt  pe  copilaşi  cu  pălăriile  brodate ( mai  am  ceva  de  lucru )

Surpriza  zilei  : PARADA  PĂLĂRIILOR


    Şi  acasă , tot  cu  pălărie,  la  cules  căpşune ( aproppo DOOM spune că sînt  corecte  ambele  variante căpşuni  şi  căpşune  pentru  forma  de  plural a singularului  căpşună )

Un comentariu:

Anonim spunea...

Foarte ingenios! Jos palaria!