Pagini

marți, 14 iulie 2015

Să luăm aminte!

    O  serie  de  expresii, care  pe  lângă  faptul  că  sunt  politicoase, ...  ,,dau  bine''  la  public :
Nu uita     înlocuiește  cu     Să-ți  aduci  aminte ori  Să  reții.
Nu  trebuie  să  fii  îngrijorat     înlocuiește  cu  Trebuie  să  ai  încredere.
Nu  te  gândi  la  ce  e  mai  rău  înlocuiește  cu  Gândește-te  la  ce  este  mai  bine.
Nu  cumpăra  de  la  concurenți  înlocuiește  cu  Cumpără  de  la  noi.
Înțeleg  că  aveți o  problemă  înlocuiește  cu  Fac  tot  posibilul  să  găsesc  o  soluție.
Nu  e  scump  înlocuiește  cu  Este  un  preț  avantajos.
Nu  trebuie  să-ți  faci  griji  înlocuiește  cu  Trebuie  să  ai  încredere.
Nu  pot  chiar  acum înlocuiește  cu  Pot  peste  X  minute.
Nu  înțelegeți  înlocuiește  cu  Să  vă  mai  explic  o  dată.
Puteți  să  alegeți  înlocuiește  cu  Alegeți  acum  varianta  potrivită.
Mulțumesc  înlocuiește  cu  Mulțumesc  din  suflet.
N-aveți  pentru  ce  înlocuiește  cu  Cu  mare  plăcere.
Vreau  să-ți  spun  înlocuiește  cu  Sper  că  vrei  să  afli.
Nu  ești  atent  înlocuiește  cu  Ascultă-mă  cu atenție.
Nu  cred  că...  înlocuiește  cu  Cred  că  mai  degrabă ...  .
Nu  mă  înțelegi  înlocuiește  cu  Cum  te-ai  fi  simțit  în  locul  meu?
Nu  mă  înțelege  greșit  înlocuiește  cu  Înțelege  exact  ceea  ce  vreau  să-ți  spun.
Da, înțeleg  înlocuiește  cu  Dacă  am  înțeles  bine, îți  dorești mult  să ...
Mă  simt  bine  înlocuiește  cu  Sunt  înt-adevăr  bucuros
Ofertă  înlocuiește  cu  Privelegiu, beneficiu, avantaj.
Stare  înlocuiește  cu  Emoție, sentiment.
Nu  sunt  sigur  înlocuiește  cu  Pot  să  fiu  foarte  sigur  imediat ce...

  Ei, da !  În  final,  cu  noile  expresii  spuneți  același  lucru, dar  lăsați  impresia  că  sunteți  foarte  inteligenți! 
         

                                           


Niciun comentariu: