Pagini

miercuri, 15 iulie 2015

Longevitate...



  Am  citit  dăunăzi  pe  net...de  data  aceasta  m-am  distrat  copios. Poate  și  pentru  că  am  o  legătură  directă  cu  sistemul  de  învățământ...  sau  poate, mai mult, pentru că s-ar putea  ca  acesta  să  ne  fie  viitorul!
                                  


        Citez:

Un medic a ieșit la plimbare și a văzut o băbuță  stând pe o banca fumând o țigara.Medicul i-a spus:
"E imposibil să nu observ fericirea de pe chipul Dumneavoastră. Care este secretul dvs? “
Ea îi răspunse:
“Sunt profesoară, nu mă culc până  la 2 noaptea, timp în care concep situații didactice și fac programe școlare, mă trezesc pe la 6 dimineața ca să ajung la timp la serviciu.
Nu fac sport, nu mă distrez și nici nu am viață socială. La sfârșit de săptămână lucrez într-una revizuind noi strategii de învățare pentru elevii mei, evaluări, elaborez material didactic, și dacă e sărbătoare, de asemenea , nu iau micul dejun, prânzul și nici cina pentru că nu am timp.
Sunt mereu stresată din cauza reformelor din învățământ, termenelor de predare a documentației și a vizitelor inspectorilor.
Medicul i-a raspuns:
“E extraordinar! Nu pot să cred. Ce vârsta aveți??”
- 34, îi răspunde băbuţa.



Niciun comentariu: