Pagini

luni, 3 noiembrie 2014

Bun venit din vacanță!

   A  trecut  foarte  repede  vacanța  de  toamnă  cu  grijile  ei  : gutui  conservate, varză  la  murat, usturoi sădit,  ei  și-ncă  câte  le-am   făcut!  Dar  /cam  de  joi  încoace/  dorul  de  copii  prinse  a  mă  măcina. Azi  i-am  întîlnit  cu zîmbet  și  le-am  propus  să ,, se  plimbe" puțin  cu  mașina, fiind  la  volan. Le-am  prins  căte  o  întrebare,  iar  când  auzeau  semnalul  și  se  opreau  în  ambuteiaj  trebuiau  să  discute  despre  bucuriile vacanței. Am  fost  curioasă  să  aud  că  s-au  săturat  de  somn,  au  fost  la  bunici,  au  citit  și   au  pregătit proiecte  de  familie  pentru  școală, ...
















  Ziua  a  trecut  pe neobservatre  și  bucuria  mea  s-a  înzecit  după  ce  am  analizat  scrisorile  părinților ( o  reflecție  în  baza  portofoliilor  analizate  acasă)  Iată  căteva  fragmente:
,,Apreciez  mult  munca  depusă  în  triadă:  învățătorul  reflexiv- copilul  implicat - părintele  conștient.Viitorul  copilului  se  construiește  prin  șiruri  neîntrerupte  de  mici  acte  de  voință  ce  dau  rezultate"  Popușoi  Ludmila
,,Am  analizat  împreună  cu  familia  portofoliul.  Mă bucură  faptul  că în  comparație  cu  anul  trecut, sunt  rezultate  mai  înalte."  Nafranița  Olga
,,Mă  deranjează  că  copilul  meu  rezolvă   greu  probleme.  Avem  de  muncit  la  acest  capitol " Botnari Diana
,,Vă  rog  :  prin  ce  metode  putem  îmbunătăți  rezultatele  la  l. română?  Cum  ne  putem  îmbogăți  vocabularul?"  Carpov Natalia
,,Măi, măi măi  ce  lucrări  frumoase!   Nici  nu  bănuiam  că  băiatul  meu  poate lucra  așa! "
,,Continuăm  cu  deviza:   Azi  mai  bine  decât  ieri!"   
   Cum  să  nu  te  bucuri?

Niciun comentariu: