Pagini

luni, 10 februarie 2014

         Să  facem  cunoştinţă



Verticalitatea  mea  paşnică
Atestă  atitudini.
Labirintul  întortocheat  al  sufletului
E  credincios  menirii  mele  şi  eu-
Ncrezută, inspirată, surprinzătoare
Trudesc  şi  trăiesc  clipe  
Inedite  alături  de  discipoli.
Neobosită, 
Activez  cu  discernământ.

Aripi  albe  de  puritate
Râvnesc  să  am  din  trudă.
Imensitatea  din  
Oaza  de  lumină
Neapărat  să  o  găsesc.

Eu, dascălul,  după  30  de  ani  de  pelegrinări  prin  Odiseia  Pedagogiei  mi-am  zis: de  la  Macarenco  încoace, de la  Platon  spre Bloom,  mereu  mi  s-a injectat  convingerea  - tu  nu  eşti  a  ta  şi  al  tău  nu  este  nimic,  a  elevilor  mei  sunt  şi  bucuria  muncii  împlinite  se  reflectă  în  ei,  în  succesele  lor.
   Fracturând  cadenţat  distanţa  spre  şcoală, cu  mintea iscoditoare  şi  sufletul  sensibil, vin  zilnic  la  şcoală  pentru  a  uni  o  nouă  verigă  din  lungul  lanţ  al  dăruirii  şi  pasiunii,  un  zbucium  nesfârşit...

Un comentariu:

Unknown spunea...

Numai la Adevărații Dascăli, poți citi în suflet un volum enorm de opere cu toate valorile omenirii!!!! Realizări, succese și sănătate!!!