Pagini

duminică, 6 mai 2018

Educație pentru media

     Provocarea  colegei, Adriana Bujag, a fost tocmai una potrivită la început de an școlar și am mers la un curs de formare pentru cei care aleg ora opțională- Educația pentru Media. Problema era că activez în programul Step  by  Step și planul cadru nu ne oferă ore opționale. Dar câte nu le faci dacă e dorință și dacă vezi că aceasta e o cerință a timpului! Așa că acestor lecții interesante le-am găsit implimentarea în cadrul activităților de învățare în grup ( sau le mai numim Mesaj). Ai mei au zis chiar după primele ore că ASTEA-S  lecții da! Dispun de manuale colorate (oferite gratis de GJI) , bogate în informații, accesibile , ghid,  fișe...  rămâne să-i învăț cum să deosebească adevărul de fals,să fie consumatori culți de media,să fie protejați. Curiozitatea ne însoțește la fiece pas, gândirea critică își găsește cuib în mințile lor. Nu mi-e fricăsă spun că învăț unele lucruri și eu odată cu elevii, iar alteori chiar de la ei.
















Niciun comentariu: